مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 بهمن 1401 ساعت 18:102023-01-29ورزشي

لیگ برتر والیبال| گیتی پسند و سایپا فاتحان دیدارهای پنج سته


تیم های گیتی پسند و سایپا در هفته بیست ودوم لیگ برتر موفق به شکست حریفان در دیداری 5 سته شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، هفته بیست ودوم مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های برتر مردان ایران امروز (یکشنبه نهم بهمن) با هفت دیدار در شهرهای اصفهان، آمل، رفسنجان، یزد، تهران، مشهد و مریوان پیگیری می شود.

در چهارمین دیدار هفته بیست و دوم لیگ برتر مردان، سایپا تهران در سالن فدراسیون به مصاف ایفاسرام اردکان رفت و سه بر دو به پیروزی رسید.

شاگردان علیرضا طلوع کیان در تیم ایفاسرام اردکان مسابقه را با شکست در ست نخست با امتیاز 25 بر 22 آغاز کردند اما در ست های دوم و سوم، با امتیازات 25 بر 19 و 25 بر 23 به پیروزی رسیدند تا مسابقه به ست چهارم کشیده شود.

تیم سایپا با هدایت عظیم جزیده در ست های چهارم و پنجم با امتیازهای 25 بر 21 و 15 بر 12 فاتح میدان شدند تا چهارمین برد خود را جشن بگیرند و 16 امتیازی شوند.

دیدار دور رفت این دو تیم سه بر دو به نفع ایفاسرام اردکان به پایان رسیده بود و سایپا در این مسابقه موفق به انتقام و جبران شکست دور رفت شد.

مسعود یزدان پناه و مسعود قاری نظارت فنی و داوری این مسابقه را برعهده داشتند و مسعود ذوقی و علی اکبر پاکدلان داوران اول و دوم این دیدار بودند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لیگ برتر والیبال| گیتی پسند و سایپا فاتحان دیدارهای پنج سته

لیگ برتر والیبال| گیتی پسند و سایپا فاتحان دیدارهای پنج سته